Minggu, 26 Desember 2010

I Just Ordinary Student

"Perfect"

Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that
I'm alright
And you can't change me

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

Nothing's gonna change the things that you said
Nothing's gonna make this right again
Please don't turn your back
I can't believe it's hard
Just to talk to you
But you don't understand

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect


"aku sangat ingin meminta maav kepadamu, bukan ingin aku menjadi seperti yang kau ingin kan, tapi aku hanya seorang manusia biasa, aku bukan seorang malaikat yang turun dari langit dan menjaga mu disetiap waktu berdetak. aku hanya seorang manusia biasa yang tak bisa selalu bersikap angkuh akan seseorang yang memang tak patut diangkuhkan, aku hanya seorang manusia biasa, aku ingin kembali ke masa lalu, masa dimana aku punya banyak teman, teman yang mau mendengarkan cerita keluh kesah ku setiap malam, teman yang mengingatkan ku akan sebuah kesalahan, teman yang memberikan aku sebuah arti bahwa hidup itu penuh dengan perjuangan kawan. tapi aku tetap akan berusaha, aku disini memang untuk hidup, sebagai lelaki aku akan kuat. kubesarkan hati ini hingga suatu saat ketika aku bertemu temanku nanti, dia akan tersenyum dengan senyuman cantik berjass putih yang bersemai di kulit putihnya. maav untuk saat ini aku bukanlah teman yang sempurna, aku tak akan kembali kepada hidupmu jika kamu tidak berusaha untuk meyakinkan ku agar kembali, kau begitu sempurna untuk dijadikan teman,aku percaya kamu pasti memiliki teman dan sahabat yang sesempurna dirimu dan aku sudah terlambat untuk kembali kedalam hidupmu TEMAN"






2 komentar:

  1. wew what's wrong with you, brother?
    you can't be perfect?
    teman sempurna?
    jas putih?
    hmm,,

    hhaha, i just want to know :P

    BalasHapus
  2. wew, ndak knp2 kok,
    ini kan cuma expressssiiiii
    hahaha
    sotoy km, ngobrol ae wes jarang km haha
    sibuk ma dokter2 muda yo km hahaha

    BalasHapus